Vlastný obsah na Facebooku pomocou Facebook aplikácii

Pridané od o 30. marec 2013 v Sociálne siete | 0 komentárov

Vlastný obsah na Facebooku pomocou Facebook aplikácii

Vytváranie Facebook aplikácií dáva vývojárom možnosť lepšie integrovať základné vlastnosti Facebooku do webových a mobilných služieb. Facebook aplikácie môžu pomocou rozhrania Facebook API využívať rôzne funkcie stránky Facebook.com, vrátane čítania a zapisovania na nástenky alebo vytváranie a posielanie notifikácii. Zároveň je možné využívať sociálne pluginy a dialógové okná, vďaka ktorým aplikácia môže vytvárať rôzne sociálne väzby alebo publikovať obsah. Aplikácie môžu byť súčasťou Facebook stránok vo forme záložky pod titulnou fotografiou alebo vo forme tzv. Canvas aplikácie, ktorá je publikovaná na doméne apps.facebook.com. Obidve formy fungujú podobne ako bežná internetová stránka, no ich obsah je vložený do prostredia stránky Facebook.com. Facebook aplikácie sa taktiež využívajú na integrovanie Facebook prihlásenia alebo na publikovanie obsahu z webových stránok a mobilných aplikácií. Z hľadiska marketingu sú Facebook aplikácie vhodné na propagáciu značky a produktov, nakoľko obsah aj vzhľad aplikácie sa dá v plnej miere prispôsobovať. Pomocou aplikácie môže spoločnosť zábavnou alebo pútavou formou propagovať svoje produkty a služby, získavať údaje od svojich návštevníkov a návštevníkov jednoduchou formou konvertovať na fanúšikov svojej Facebook stránky. Pri zložitejších aplikáciách, ktoré vyžadujú presné identifikovanie návštevníkov, sa dá využiť pripojenie k FB aplikácii, pomocou ktorého návštevník potvrdí spojenie s konkrétnou aplikáciou a poskytne svoj identifikátor a základné údaje. Tieto údaje môže FB aplikácia uložiť a naviazať na ďalší obsah, ktorý sa v aplikácii vytvára. Vďaka tomu môže byť obsah aplikácií v plnej miere personalizovaný. V súčasnosti je podľa platných pravidiel spoločnosti Facebook tento typ služby jedinou legálnou cestou na organizovanie súťaží na Facebooku, nakoľko sa v pravidlách uvádza, že súťaže sa môžu organizovať iba v aplikáciách tretích strán, na súťaženie nesmú využívať vstavaný mechanizmus Facebooku (páči sa mi to, komentár, zdieľanie) a na vyhlásenie víťaza sa musí použiť kontakt, ktorý súťažiaci odovzdá dobrovoľne v aplikácii. Súťaže v ktorých sa víťazi určujú pomocou počtu zdieľaní alebo kliknutí na “páči sa mi to” nie sú v súlade s pravidlami a v budúcich článkoch poukážeme na výhody, ktoré získate prevádzkovaním vlastnej Facebook aplikácie.  Pozrite si kompletné pravidlá pre platformu Facebook API a pravidlá pre používanie Facebook stránok. My, vývojári zo spoločnosti Originals, s.r.o., sa tvorbe Facebook aplikácií venujeme od roku 2010. Pri ich tvorbe využívame najnovšie možnosti Facebook API, rešpektujeme práva a súkromie používateľov i pravidlá spoločnosti Facebook. Snažíme sa využiť bohaté skúsenosti získané z dlhoročného programovania webových a mobilných aplikácií, vytvárať efektívne marketingové nástroje, ktoré spoločnostiam poskytnú moderný a zaujímavý priestor na komunikovanie značky. Tvrdíme, že pri aplikáciách sa netreba obmedzovať iba na Facebook API, ale odporúčame využívať aj integrovanie ďalších populárnych online služieb (Twitter, Foursquare, Google, Instagram …), generovanie PDF poukazov, QR kódov a pod. V najbližších článkoch vás prevedieme niekoľkými typmi Facebook aplikácií a popíšeme techniky a možnosti, ktoré môžete využiť v tomto...

čítať viac

Twitter – obrázok záhlavia a nová iPad aplikácia

Pridané od o 18. september 2012 v Sociálne siete | 0 komentárov

Twitter – obrázok záhlavia a nová iPad aplikácia

Twitter oddnes umožnuje zmeniť vzhľad vášho profilu. Opäť získate možnosť ukázať svoju kreativitu a ešte viac zvýrazniť vašu spoločnosť aj v tejto mikroblogovacej službe. Pomocou fotografie záhlavia vytvoríte svoj vlastný unikátny profil, ktorý bude jednotný pre web aj iPhone, iPad a Android zariadenia. Na internetovej stránke twitter.com navyše ostáva možnosť zmeniť aj pozadie, čím si svoju identitu ešte viac zvýraznite. Obrázkom záhlavia sa vytvorí pozadie pre vaše BIO, názov a profilovú fotografiu. Túto hlavičku si môžete prispôsobiť v nastaveniach dizajnu na https://twitter.com/settings/design alebo cez aplikáciu v iPhone, iPad a Android. Veľkých zmien sa dočkali aj používatelia iPad aplikácie Twitter. Ako naznačili autori Twitteri v blogu, aplikácia bola od základov prepracovaná, aby sa jej používatelia mohli ľahko a rýchlo dostať k novinkám, fotografiám a k ľuďom, ktorých sledujete. Vyskúšať si túto novinku môžete priamo v aplikácii Twitter pre...

čítať viac

Neviditeľné hodnotenia Facebook príspevkov EdgeRank a GraphRank

Pridané od o 27. marec 2012 v Sociálne siete | 0 komentárov

Neviditeľné hodnotenia Facebook príspevkov EdgeRank a GraphRank

Máte desiatky až stovky priateľov a obľúbených Facebook stránok, od ktorých odoberáte príspevky. Je to obrovské množstvo informácií, ktoré je ťažké spracovať a ešte ťažšie si zapamätať alebo reagovať na ne. Algoritmy sociálnych sietí nepretržite vyhodnocujú jednotlivé príspevky a cieľom tohto procesu je to, aby ste na vašej nástenke videli iba také príspevky, ktoré Vás zaujímajú a sú pre Vás hodnotné. EdgeRank – hodnotenie príspevkov na Facebooku EdgeRank je algoritmus, ktorý vyhodnocuje príspevky a určuje, ktoré z nich uvidíte na Vašej nástenke. Aj keby ste s vašimi známimy mali rovnakých priateľov a páčili by sa vám rovnaké stránky, je možné, že sa vám na nástenke zobrazia odlišné príspevky. Je to tým, že každý človek reaguje na príspevky ináč a samozrejme Facebook to pozorne sleduje. Ako funguje EdgeRank? EdgeRank určuje ktoré príspevky sa Vám zobrazia a v akom poradí. Do úvahy berie tri základné faktory. Afinita – vzájomný vzťah s priateľom alebo stránkou. V skratke to znamená to, že čím viac so stránkou alebo priateľom komunikujete formou komentovania, zdieľania alebo klikania na “páči sa mi to”, tým silnejší je váš vzťah a výrazne to môže ovplyvniť zobrazenie príspevkov. Typ reakcie – veľký vplyv na hodnotenie má spôsob, akým na príspevky stránky alebo osoby reagujete. Ak sa Vám niečo páči, má to menší vplyv ako keď niečo komentujete. Facebook podporuje multimediálny obsah a preto hodnota komentára na fotografiu je vyššia ako hodnota komentára na textový príspevok. Sledované je všetko čo sa dá zachytiť, čiže aj preklik na odkazy, otvorenia profilov a aj samotné zobrazenie príspevkov. Čas vytvorenia príspevku – samozrejme dôraz je kladený aj na čas pridania príspevku. Čím je príspevok novší, tým vyššie ho uvidíte, ale je možné, že ak príspevok je vysoko hodnotený, uvidíte ho na nástenke aj po niekoľkých hodinách a predbehne príspevky iných stránok a priateľov. Facebook na nástenkách podporuje dva spôsoby získavania príspevkov: hlavné novinky a najnovšie príspevky. EdgeRank má vplyv na obidva spôsoby a je aktualizovaný pri každej interakcii. Isté je jedine to, že príspevky zobrazené priamo na časových osách stránok a priateľov momentálne neovplyvňuje. GraphRank – hodnotenie príspevkov v aplikáciách Existuje množstvo aplikácií a hier, ktoré zobrazujú Vašu Facebook nástenku vo svojom rozhraní. Rozdiel oproti EdgeRank je v tom, že príspevky sú prispôsobené aj aplikácií, ktorá ich zobrazuje. V praxi to môže vyzerať tak, že ak práve používate aplikáciu, ktorá patrí do kategórie zábava a jej súčasťou je aj zobrazovanie vašej nástenky, GraphRank pravdepodobne zabezpečí to, že sa vám zobrazí viac príspevkov o zábave ako príspevkov, patria do kategórie biznis. Ako to využijete v prospech vašich firemných stránok Celé smerovanie vašej sociálnej komunikácie by malo smerovať k budovaniu vzťahu s vašimi fanúšikmi. Je dôležité pravidelne publikovať obsah, ktorý fanúšikov zaujíma. Internet je čím ďalej tým viac multimediálny. Preto aj vy pridávajte fotografie, videá, zdieľajte stránky týkajúce sa Vášho podnikania. Ak nemáte dostatok vlastného obsahu, zdieľajte cudzí obsah, ktorý zaujal vás a môže zaujať aj vaších fanúšikov. O tom kedy a akou formou prispievať na nástenku sme už v minulosti napísali zaujímavý článok. Nezabudnite s fanúšikmi komunikovať. K úspešnému budovaniu vzťahu so zákazníkmi je potrebná aj ich reakcia. Preto sa nebojte pýtať na názory, vyžadujte od fanúšikov reakciu a zapájajte sa do diskusií. Všetko sledujte, merajte a vyhodnocujte. Sami musíte vedieť akých fanúšikov máte, čo sa im páči viac, čo menej a čoskoro sa sami...

čítať viac

Zmena profilu na Facebook stránku

Pridané od o 26. marec 2012 v Sociálne siete | 0 komentárov

V predchádzajúcom článku som napísal prečo sa neoplatí firmám používať používateľské profily. Určite ste sa o výhodách používania stránok presvedčili a lámete si hlavu, ako premeniť Váš profil na stránku bez toho, aby ste stratili cenných fanúšikov. MIGRÁCIA Z PROFILU NA FACEBOOK STRÁNKU Od nasadenia časovej osi sa pri migrácii z profilu na stránku presunie iba profilová fotografia. Všetci priatelia sa od tohto momentu stanú vašimi fanúšikmi. Treba si uvedomiť, že pre osobnú komunikáciu si budete musieť vytvoriť nový profil a taktiež to, že touto zmenou stratíte celý obsah vášho profilu. ZÁLOHUJTE SI SVOJE ÚDAJE Našťastie je tu možnosť prevziať všetky údaje: Fotografie alebo videá, ktoré ste zdieľali na Facebooku Vaše príspevky na nástenke, správy a rozhovory na chate Mená priateľov a e-mailové adresy niektorých z nich VYTVORTE SI FACEBOOK STRÁNKU Po úspešnom zazálohovaní vaších fotografií a príspevkov sa môžete pustiť do vytvorenia Facebook stránky a všetky informácie, ktoré k tomu budete potrebovať nájdete na tomto odkaze: https://www.facebook.com/pages/create.php?migrate Veríme, že v tejto chvíli už vylepšujete svoju novú stránku a aby ste si uľahčili prácu, sledujte náš blog, kde sa dočítate kopec užitočných...

čítať viac

Profil alebo stránka pre firmu na Facebooku?

Pridané od o 26. marec 2012 v Sociálne siete | 0 komentárov

Určite každý z vás narazil na firmu, ktorá na Facebooku vystupuje ako osoba. Má vytvorený profil a tvári sa ako váš priateľ. Nie je to správne. Dnes sa spolu pozrieme na rozdiely medzi Facebook profilom a Facebook stránkou. FACEBOOK PROFIL Každý profil predstavuje fyzickú osobu, ktorá je registrovaná na sociálnej sieti Facebook. Má svoje meno, dátum narodenia, pohlavie, záľuby a množstvo iných parametrov a funkcií ktoré táto sociálna sieť ponúka. Profil získate registráciou, ktorá by mala dodržiavať isté pravidlá ako napríklad: nebudete uvádzať nepravdivé informácie o svojej osobe nebudete vytvárať viac ako jeden profil ako profilovú fotografiu a hlavný obrázok profilu nebudete používať neunikátne, kontaktné a propagačné fotografie nepoužijete svoj profil na komerčné obohatenie, napríklad predajom platených statusov na svojej nástenke Vy ako osoba sa môžete s inou osobou (iným profilom) spojiť tak, že vytvoríte priateľstvo. Buď prijmete pozvanie od iného priateľa alebo o priateľstvo požiadate vy. Toto je najviac zneužívaná funkcia osobných profilov, vďaka ktorej firmy posielajú náhodne žiadosti o priateľstvo rôznym, väčšinou náhodným osobám. Limity Facebook profilu Okrem toho, že používanie profilu pre biznis je proti pravidlám, môžete naraziť aj na limity. Jedným z nich je, že pre vytvorenie priateľstva musia urobiť akciu obidve strany, to znamená, že ak by ste mali firemný profil, zákazník vás nájde, ale k informáciám sa dostane až keď potvrdíte jeho žiadosť o priateľstvo. Ak sa k požadovaným informáciám nedostane hneď, môže odísť ku konkurencii, kde môže uspieť skôr. Obrovskou nevýhodou je aj to, že ak sa o svoj profil nemôžte starať, musíte iným osobám prezradiť svoje prihlasovacie údaje. Ďalším limitom je počet fanúškov. Ten je momentálne na úrovni 5000. Pri dosiahnutí tohto čísla sa s vami nespriatelí nik. Živým príkladom sú profily politikov a niektorých umelcov.  Tip: ak stále používate Facebook profil pre komerčné účely, je možnosť zmeniť profil na Facebook stránku a premeniť tak priateľov na fanúšikov novo vytvorenej stránky. Pozrite sa ako na to. FACEBOOK STRÁNKA Stránky sú pre organizácie, firmy, osobnosti, značky a komunity. Taktiež sa musia riadiť určitými pravidlami. Vy ako fyzická osoba máte možnosť vytvoriť stránku, čím sa stávate jej administrátorom a taktiež môžete voliteľne vystupovať ako vlastník stránky. Vlastníkov aj administrátorov môže byť viac. Ich správu vykonávate v nastaveniach stránky a v praxi to znamená, že o obsah stránky sa môže starať aj Váš poverený pracovník a všetky príspevky pridáva, tak ako vy, pod menom stránky. Výhody Facebook stránok Na stránku môžu návštevníci prichádzať bez obmedzení. Celý obsah je verejný a to, či sa návštevník stane fanúšikom je na jeho slobodnom rozhodnutí a vy pre získanie fanúšika nemusíte urobiť žiadnu akciu. Osloviť ľudí môžte tak, že odkaz na vašu stránku budete zdieľať na súkromnom profile, pozvete priateľov formou notifikácie, alebo stránku budete propagovať mimo Facebooku, prípadne využijete platenú reklamu. Reklamu môžte zobrazovať presne určenej skupine ľudí, ku ktorým by ste inak nemali dosah. Nastavenia a možnosti cielenia reklamy sú pomerne rozsiahle a pre efektívne využitie odporúčame obrátiť sa na niektorú z agentúr, ktorá sa tejto oblasti venuje. Facebook stránky ponúkajú možnosť pridať sociálne prvky na vaše webové stránky. Návštevníci webových stránok sa tak dozvedia, že komunikujete aj na Facebooku, majú možnosť stať sa fanúšikom priamo z vášho webu pomocou tlačítka páči sa mi to, môžu o vás informovať svojich priateľov pomocou tlačítka poslať správu, môžu vidieť, kto z ich priateľov sa už v minulosti stal vaším fanúšikom,...

čítať viac

Čo je to RSS? Informácie po hromade.

Pridané od o 10. marec 2012 v Online nástroje | 0 komentárov

Máte veľa obľúbených blogov, stránok alebo sledujete na sociálnych sieťach zaujímavú skupinu, či stránku, no nie je vo vašich silách neustále dookola sledovať, či na nich pribudli nové informácie? Riešenie pre vás už existuje dávno. Volá sa RSS. Je to najjednoduchší spôsob získavania tých najnovších informácií zo stránok. RSS JE SPÔSOB ODBERU INFORMÁCIÍ. RSS poskytuje obsah celého článku, prípadne jeho časť, odkaz na pôvodný článok a tiež odkazy na multimédia (MP3, video a pod.). Tieto informácie sú posielané ako XML súbor nazývaný RSS zdroj, webový zdroj, RSS stream, RSS feed alebo RSS kanál. RSS zdroje nájdete takmer všade. Na blogoch, spravodajských stránkách, stránkách bánk a rôznych webových aplikácii. Taktiež veľa, najmä odborných stránok ponúka odoberanie komentárov k článkom prostredníctvom RSS alebo takto môžte sledovať vaše obľúbené diskusné fórá. Využití je mnoho. AKO POUŽÍVAŤ RSS Aplikácia na čítanie RSS zdrojov sa volá RSS čítačka. Je to webový nástroj, samostatný program alebo často súčasť bežne používaných programov. Pridaním RSS zdroja do programu sa stávate odberateľom a pri každom novom výskyte informácie na stránkach ktoré sledujete budete informovaný notifikáciou alebo iným spôsobom a môžete si byť istý, že Vám žiadna informácia neunikne. RSS ČÍTAČKY Záleží iba na chuti používateľa. Odoberať RSS sa dá cez prehliadač Firefox, Opera cez rôznych emailových klientov ako napríklad Thunderbird. Ja som si najviac obľúbil webovú aplikáciu Google Reader, vďaka ktorej máte všetky svoje zdroje vždy po ruke, dajú sa jednoducho triediť a za najväčiu výhodu považujem ich prepojenie s mobilnými aplikáciami pre Android, iPhone a Windows Mobile. AKO ZAČAŤ? JEDNODUCHO. Stačí otvoriť stránkuhttp://www.google.com/reader , prihlásiť sa pomocou svojho Google alebo Gmail účtu, kliknúť na tlačítko “Prihlásiť odber” a zadať adresu Vašej obľúbenej stránku, napríklad www.originals.sk. Od tohto momentu už odoberáte naše články. Ak vlastníte iPhone, iPad alebo zariadenie s operačným systémom Android, stačí vôjsť do obchodu s aplikáciami a vyhľadať si Google Reader aplikáciu a budete môcť sledovať najnovšie články aj cez mobilný telefón. Ak chcete mať neprečítané články na očiach, môžete si do vášho prehliadača nainštalovať rozšírenie (plugin) cez tieto odkazy: Rozšírenie pre Google Chrome Plugin pre Mozilla Firefox VLASTNÍTE STRÁNKU A NEMÁTE TAM ODKAZ NA RSS? Väčšina redakčných systémov ako WordPress, Joomla, Drupal ponúkaju RSS už v jadre a dajú sa zapnúť alebo zverejniť veľmi jednoducho. Ak máte internetovú stránku naprogramovanú na mieru a pravidelne na stránke pridávate obsah vo forme aktualí, stačí osloviť dodavateľskú firmu, ktorá by túto službu mala pomerne jednoducho zaviesť aj do vašej stránky. Veríme, že si používanie RSS osvojíte a s Vašimi skúsenosťami alebo otázkami sa môžete s nami podeliť v diskusii pod...

čítať viac

Facebook Pages – timeline časť II.

Pridané od o 6. marec 2012 v Sociálne siete | 0 komentárov

Najnovšie tipy pri pridávaní príspevkov na Facebook 1. Zavesiť hore – Pin to top Tento spôsob zvýraznenia spôsobí, že Vaša správa sa usadí na začiatku časovej osi a to presne po dobu 7 dní, alebo až kým daný post nestiahnete z vrchu sami. Pri pinnovani nezáleží či bol príspevok vytvorený teraz alebo neskôr. Tento spôsob upozornení je ideálny ak chcete určitú fotografiu alebo akciu zviditeľniť hneď pri vstupe Vášho návštevníka na stránku. Tu však už neplatí napríklad pravidlo umiestňovania kontaktných údajov alebo promo textu. Na toto som upozorňoval v predošlom článku niekoľko krát. 2. Zvýraznenie – Starring Toto zvýraznenie rozšíri príspevok na dvojnásobok jeho šírky čiže na šírku stránky. Tento spôsob je najlepšie nechať na zvýraznenie ozaj dôležitých promo keďže si počas listovania Vašou časovou osou všimne tento post asi každý Príklad: Reštaurácia upozorní na novinku v menu jej fotkou a krátkym popisom. Realitka vyvesí svoje nové nehnuteľnosti Obchodné centrum uverejní obrázky z nedávnej akcie, alebo...

čítať viac

Facebook Pages – timeline časť I.

Pridané od o 2. marec 2012 v Sociálne siete | 0 komentárov

V tomto článku si môžme vysvetliť niekoľko základných vecí týkajúcich sa Timelinu a jeho využitie pre Vašu značku alebo produkt. Čo to Timeline je a čo pre Vás znamená ? Asi ako prvé bude najlepšie vysvetliť prvotnú ideu Timelinu. Facebook ho navrhol a vlastne spustil pre užívateľov aby mohli lepšie vyrozprávať svoj životný príbeh a prehľadne ho usporiadať na časovej osi. Keďže sa tento krok uchytil, plánoval Facebook už dávnejšie spustiť túto službu aj pre značky, produkty čiže stránky v globálnom ponímaní a tým priniesť všetky výhody užívateľských profilov aj do stránok. Vlastníci stánok by mohli byť zmenami nadšení nakoľko FB im ponúkol obrovský priestor na sebarealizáciu nie len v podobe úvodného obrázku (pozor na pravidlá – vysvetlím nižšie) ale aj možnosťou upravovať si jednotlivé záložky a ich poradie. V neposlednej rade je tu aj označenie dôležitých bodov v živote každej značky či produktu pomocou Milestone – ciže akýmsi míľnikom, ktorým vyžnačíte na časovej osi pre Vás dôležité údaje. Napr. založenie značky, prvé predané produkty, inovácie produktov atď…. Timeline je skvelá voľba pre rozvoj interakcie s Vašimi fanúšikmi. Tu je potrebné si uvedomiť že táto zmena nevedie k zlepšeniu Vášho predaja ale k zlepšeniu komunikácie Vašej značky k fanúšikom a potencionálnym zákazníkom. Je pre Vás dôležité uvodemiť si, že nové Facebook Pages – stránky sú to čo sa úžívateľom zobrazí ak navštívia Vašu značku alebo produkt na Facebook-u. Už nie je možné vytvárať automatické presmerovania na vytvorené úvodné stránky ako tomu bolo v minulosti. To najdôležitejšie je, že každá časť stránky zohráva odteraz dôležitú úlohu a dotvára celkový obraz stránky, Vašej značky alebo produktu či služby. Úvodný obrázok – hlavička stránky Úvodný obrázok (851 x 315 px) je momentálne najdôležitejšou časťou Vašej fan-stránky. Je to prvé čo uvidí každý návštevník po príchode na stránku. Pri voľbe úvodného obrázku treba však mať na pamäti niekoľko základných pravidiel, ktoré Vám neodporúčam porušovať : Neuvádzajte do úvodného obrázku kontaktné informácie ako napr. telefón a pod. Z dôvodu, že Facebook vyžaduje aby tieto obrázky boli čo najmenej otravné pre užívateľov a splnili svoj účel ” Uvádzanie kontaktných informácii je proti pravidlám Facebook-u “. Nenúťte návštevníkov k žiadnej facebook činnosti, napr. aby sa stali Vašimi fanúšikmi, odkázali na Vás a pod. Tieto nabádania sú taktiež v rozpore s pravidlami. Neklamať. Nesľubujte niečo čo nemôžete splniť nie len že je to v rozpore s pravidlami ale žiaden markéter by nemal svojich zákazníkov zavádzať. Takáto činnosť sa Vám väčšinou vráti Facebook chce aby ste túto sekciu stránky využili na priblíženie charakteru značky, produktu, jeho jedinečnosti, určite máte stovky fotografií ktoré ležia nepoužité na Vašich harddiskoch. Použite ich Profilový obrázok Profilový obrázok je druhé najdôležitejší vizuálny element stránky. Rozmer obrázku je 125 x 125 px. Toto je najvhodnejšie miesto pre logo alebo značku ktorá Vás vystihuje. Tento obrázok sa zobrazí samozrejme pri každom Vašom príspevku ako miniatúra. Názov stánky, čiže napr. značka sa zobrazuje hneď napravo od obrázku. Kam zmizli Taby ?   V podstate nikam, staré záložky nahradili tlačidlá – záložky napravo. Na trvalo sa zobrazujú 4 a z toho prvé dva tzv. Apps buttons sú rezervované pre fotografie a Like-y. Ďalšie dva ostávajú na Vás. Výber je jednoduchý ak máte aplikáciu, ktorá potrebuje propagáciu umiestnite ju práve na toto miesto, prípadne ho môžete využiť na aplikáciu Udalosti a pod. Viac v druhej časti už...

čítať viac